maandag 5 mei 2008

Biografie

Braulio is de weblog van Timothy Meijer. De volgende onderwerpen staan er centraal: design management, branding, conceptontwikkeling en communicatie. Deze weblog laat zien wie ik ben, wat ik kan en wat ik heb gedaan. De volgende onderwerpen houden mij bezig: vormgeving, strategie, reclame, merken, identiteit & imago, huisstijlmanagement, kunst en fotografie.

Ik heb ervaring met: design research, identiteit & imago vraagstukken, merk en productpositionering, productontwikkeling, management van merken en design.

Bent u opzoekt naar een consultant met creatieve en strategische kwaliteiten? En die de beelden kracht van het merk en product onderkent en centraal stelt bij de strategie?

Neem dat vrijblijvend contact op met Timothy Meijer en stuur een mail naar: braulio_meijer@yahoo.com

Geen opmerkingen: